Liburuaren azala.
Izenburu nagusia ez bezala (batzuetan gustukoa dugu eta egokia deritzogu eta bestetan ez), zalantzarik ez dugu liburu honen kontzeptuaren eta edukiarearen gainean. Alegia, liburuak jasotzen dituen Euskal Herriko musika eszenaren (ulertu eszena oso modu zabal eta irekian) parte izan diren 25 emakumeren beste horrenbeste biografia labur hauek erabat justifikatuak daude, are gehiago, beharrezkoak dira, lan honetan agertzen diren protagonisten ibilbidea, ekarpena, lana eta esperientzia ahazturan eror ez dadin (kasu batzuetan bederen).
Liburuan agertzen diren 25 emakumeak abeslariak, musikariak, disko jartzaileak, irakasleak, managerrak,
programatzaileak, argazkilariak, kazetariak, konpositoreak, diskoetxeko
langileak... dira, haietako asko aitzindariak Euskal Herriko musikagintzaren alorrean, eta ororen gainetik, ausartak eta borrokalariak (irakurtzen hasi eta berehala ohartuko gara honetaz).
Liburuan agertzen diren 25 emakumeak abeslariak, musikariak, disko
jartzaileak, irakasleak, managerrak,
programatzaileak, argazkilariak, kazetariak, konpositoreak... dira, haietako asko aitzindariak Euskal Herriko
musikagintzaren alorrean, eta ororen gainetik, ausartak eta
borrokalariak
Segur aski (lerro hauek idazten ari denari horixe gertatu zaio), irakurleak ezagutzen ez zituen hainbat musika-eragile (belaunaldi desberdinetakoak) ezagutuko ditu liburu honi esker.
Protagonistei egindako elkarrizketen bidez (nahiz eta galdera-erantzunaren formatua bakarrik behin erabili duen egileak) moldatutako biografiak biltzen ditu liburuak. Hortaz, apurka irakurtzeko irakurgaia da
Neskatxa maite, gaur biografia bat, bihar bestea, edo "behar dudan datu hau" kontsultatzeko ezin egokiagoa, nahiz eta liburuan ez den dokumentazio sakona eta zehatza biltzen, ez baita hori izan egilearen asmoa, ez eta elkarrizketatuena ere. Gutxi batzuk aipatuko ditugu hemen:
Arantxa Gurmendi (Biurriak, Ez Dok Amairu),
Christel Teruel (Malos Tratos, La Viudad Negra),
Bego